Sabtu, 14 Mei 2016

LDK 1 ICE BREAKING

Masa : 2.30 ptg
Tempat : Dewan berbumbung

Diketuai - Aisyah Nadhirah binti Mohd SemanPembahagian kumpulan ikut jenis haiwan,10 kumpulan. Murid diminta membuka fail untuk melihat kertas undian kumpulan masing-masing berdasarkan nama haiwan. Murid membuat bunyi berdasarkan nama haiwan yang tertera pada kertas undian masing-masing untuk mencari kumpulan. 


-tu dia aksi dri kumpulan-



Next, aktiviti melukis gambar diri sendiri & menulis nama penuh berserta nama ibubapa diatas kertas A4. (15 minit) After that, murid menerangkan mengenai diri sendiri berdasarkan lukisan yang dilukis.




Kemudian pelajar dikehendaki memperkenalkan nama dan melakukan sorak semangat kumpulan. Murid juga diarahkan untuk menjaga amanah yang telah diberikan oleh urusetia sepanjang program berlansung. LDK 1 tamat pada jam 4 petang. Peserta dijemput ke kantin sekolah untuk minum petang yang disediakan pihak kantin dan penyediaan tempat telah dibantu oleh unit makanan. Minum petang berlansung selama 30 minit. Kesemua peserta menyertai minum petang. memberi keyakinan kepada pelajar untuk memperkenalkan diri sendiri. Ironi aktiviti ini adalah untuk mengetahui tentang diri  dan tentang rakan-rakan dengan lebih dekat. Aktiviti ini telah dinilai oleh pensyarah kami Dr. Ahmad b. Yusuff.
DSC_0136.JPG               DSC_0172.JPG
DSC_0312.JPG                    DSC_0156.JPG

Tiada ulasan:

Catat Ulasan